29 Ağustos 2017 Salı

NAZ NAZ MARAŞ ''FATİH''İ : 1-0 !!!

MARAŞ ''FATİH'İ''
  Öncelikle Galibiyet İçin Tebrik Ederim,3 Puan Hayırlı Olsun.
Maç öncesi Rakip Analizinde yazdığım beklentim gerçekleşti
''Herhangi bir skor tahminim yok,ilk maçlar zordur 1-0 olsun
bizim olsun seri devam etsin.
Fatih Üge ve Abdülkadir den gol bekliyorum''
Neye niye neye kısmet insanlık hali demişler 2 Aydır bu
maçı bekliyordum.Hafta sonları Cumartesi ve Pazar kursum 
var 16.00'da bitiyor,maç programı açıklandığında 17.00 ve
sonra da TV DEN maçı yayınlayacağını açıklayınca çok
sevindim 1 saatte rahat rahat eve yetişirim dedim.
Maç günü de öğleden sonra YGS Deneme sınavımızı yaptık
16.00 da bitti kağıtları topladım çıktım telefonum yanımda
değil odadaydı telefonumu aldım,açtım bir baktım hanım
aramış,mesaj atmış 112 diye şok oldum hemen aradım 
hastaneye kaldırılmış,hemen koştum hastaneye tahlil,tetkik
v.s. doktor yatış dedi ve hafta sonunu hastanede geçirdik.
Maçın ikinci yarısını da NTV SPOR alt yazısından takip ettim.
Eve geldikten sonra tekrarını izledim ama 32..dk.dan itibaren
ve yayın da kötüydü,oyun da kötüydü pek bir şey anlamadım.
Velhasıl başta dediğim gibi neye niyet neye kısmet insanlık
hali bu işler.Bu arada merak edenlere hanım iyi safra kesesindeki taşlar iltihap oluşturmuş sonra ameliyat olacak.

Maçla ilgili notlarıma gelince ;
* 3 sezon sonra lige galibiyetle başladık,son 2 sezon sahamızda
Ümraniye ve Hacettepe beraberliği ile başlamıştık,3 sezon
önce Gümüşhane'yi 3-0 yenmiştik.
*Sıcak hava oyunu etkilemiş ki 60.dk.dan sonra tempo
iyice düştü zaten.Fatih Akyel şunları söylemiş "İlk maçlar her zaman çok zordur.İlk maçta galip gelmek güzel.Lige 3 puanla başladık.Biz kazandık, mutluyuz.İlk devrede rakibi baskı altına aldık.Onları bunalttık.Golü de ilk yarının son anlarında bulduk.Pozisyon da penaltıydı.İkinci devreye gelince de özellikle son 20 dakika geri çekildi.Bunda oyuncularımızın sıcak altında oynamasının etkisi oldu.Futbolcularımız çok çalıştılar. 
Yeni oyuncularımız var,Ege'de oynamayan futbolcularımız bu sıcağa anca alışıyorlar. Kamp döneminin meyvelerini çok fazla da alamadık. Bunun nedenlerinden birisi de özellikle sıcaklar. Sıcağa rağmen mücadele edip 3 puanı aldık. Mutluyuz"
İlk devre rakibi baskı altına aldık bunalttık demiş pozisyonumuz
yok çünkü maç yazılarında da yazmıyor,Spiker Suat Deniz de
38.dk.da ki Turgay'ın Kaleci ile karşı karşı kaldığı pozisyona
ilk net pozisyon dedi,o pozisyonda Turgay solunda boş durumdaki Fatih'i görse gol çok daha erken gelebilirdi.
*İkinci pozisyonumuz gol oldu.Enteresandır hakem ilk yarıda
1 dk uzatma verdi Burhan'ın şutu Ramazan'ın koluna çarpıp
hakemin penaltı kararı verdiğinde tam 46.00 idi :))
Penaltı hakemlerin takdiridir bu pozisyonlara bazı hakemler
veriyor,bazıları vermiyor.Kol açık değil ama topun geçişini
Ramazan kolu ile engelliyor Ali Zağlı nın takdiri böyleydi.
* Ve Fatih Üge açılış golümüzü attı.
* Maça her iki takım şu 11'lerle başladı.
Beklenen 11 sadece ben Burhan'ın yerine Mert Çapar'ı
bekliyordum.Burhan ile Fatih maça da mı böyle başladılar
bilmiyorum izlediğim 32.dk.dan itibaren ters kanatlardaydılar
bu işe de yaradı Fatih soldan getirdi Burhan da Tayfur Emre'nin
ilk pasında sağ taraftan vurdu penaltı pozisyonu oldu.
İkinci yarıya yalnız Fatih sağa,Burhan sola geçerek başladılar.
*İlk 11'imizde 9,ilk 18'imizde 11 yeni oyuncumuz vardı.
* Kahramanmaraş takımında beklediğim 11'den 9 isim aynıydı sadece iki bek farklıydı Sağ bekte İbrahim Ethem Sevinç
kadroda yoktu yerine Erkan Bükülmez,Sol bekte Aytürk Halil
Hocaoğlu'nun yerine 2 gün önce gelen Ramazan Kahya vardı.
Penaltıya da O sebebiyet verdi.Bütün duran topları Ona
kullandırmaları da enteresandı.
* Bizim takımdan Fatih Üge zaten en iyi adamımız,Bora,
Mehmet Ersavaş ve Burhan Arman'ı çok beğendim.
Kaleci Fatih yan toplara dikkat etmeli boşa çıkıyor falan.
Kampın yıldızı denilen Nurettin Kayaoğlu genç Erkan karşısında
çok zorlandı.Tayfur Emre Yılmaz yorumlarda gördüm çok
eleştirilmiş evet biraz ağır kalıyor ama pozisyon da yoktu ki.
Penaltı da Burhan'a topu geçiren de Tayfur Emre idi.
Ben kendisinden hala ümitliyim,formsuzluğu devam ederse
Abdülkadir Kaplan'ımız var ki 79.dk.da değiştiler bence daha
erken olabilirdi değişiklik.
*Burhan Arman'a ayrı paragraf açmak istiyorum.
Açıkcası 1 yıl kiralık bu transferin Mert Çapar'ın önününü
keseceği için soğuk bakmıştım ki oyuncu hakkındaki
Samsunspor taraftarının yorumları da olumsuzdu ancak
ilk maçında gayet etkiliydi adam geçebiliyor,diri bir oyuncu.
* Kahramanmaraş takımı Penaltı kararının etkisinde çok
kaldı.Cafer Aydın da futbolculuk dönemindeki agresifliğini
sürdürüyor takıma da yansıyor zarar verebilir.
Maç boyunca etkili olamadılar Yakup Ramazan Zorlu'yu
Bora iyi durdurdu.Hüseyin Kar'ın bir iki cılız girişimi
dışında etkili olamadılar.Tek şansları 90+4'te Ramazan Kahya'nın üst direkten auta giden frikiğiydi.
Bu da bizim şansımızdı,penaltının +1 uzatmada tam 46.00
iken olması da şansımızdı dileyelim şans sezon boyunca
yanımızda  olsun.
* Hava sıcaklıkları malum stadımızın ışıklandırılması gerekiyor.
Çoktan yapılmalıydı.Sayın Belediye Başkanı bu konuda
GSGM yetkilileriyle temasa geçmeli,bu sorunu çözmeli.
*Bilet fiyatlarının Kapalı 15,Açık 10 TL olması nedeniyle
ilgi azdı.Maalesef durum bu.
*Taraftar grupları da yönetimin ilgisizliğinden şikayetçi
* Yönetim kendi içinde kısır bir çekişmeye girmiş.
Yerel basının yazdığına göre 3 yönetici Genel Koordinatör 
ve Sportif Direktörün gönderilmesini istemiş.
Kulüp Başkanı önce istifa etmeye kalkmış,sonra vazgeçmiş
o 3 yönetici gitmiş herhalde.
* Üst lig hedefinde olan bir kulüpte olanlara bakar mısınız
yönetim,taraftar sıkıntıları ile bu iş yürümez.
Hedefe birlik olarak yürünür.
* Neticede Kahramanmaraş'a karşı serimiz devam etti
10 galibiyetimiz,1 yenilgimiz oldu.
* Unutmadan bir de şu var geçen sezon öne geçtiğimiz
7 maçı kazanamamıştık.Bu anlamda bu maçta galibiyeti
korumayı başarmakta önemliydi.
* 10 Eylül de Şanlıurfa'ya gidiyoruz.Onlar da Niğde'yi
deplasmanda yenerek iyi başladılar.Zor maç olacak puan
ya da puanlarla dönmek istiyoruz klasik söylemi ama
1 puanla dönmek bile iyidir.
Maç çok büyük olasılıkla Şanlıurfa'nın yerel kanallarından
birinde yayınlanacak bu da sevindirici 19.00 da maç.
Şimdiden Başarılar Diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder